KurumSoft

Cevizli Mah. Fil Yokuşu Sok. No:18 Kat:3 Karalar Plaza Maltepe/İstanbul

Aktif Yönetim, İnteraktif Çözüm

Teklif Al

Logo Tiger HR İşletmeme Ne Kazandırır?

Uçtan Uca Yönetim
Daha Hızlı ve Verimli

Daha Hızlı ve Verimli İK Süreçleri
Web tabanlı online mimarisi, modüler yapısı ve güçlü entegrasyon seçenekleri ile Tiger HR, İK süreçlerinize hız katarken, verimliliğinizi arttırır ve rekabet üstünlüğü sağlar.

SADE VE PRATİK ARAYÜZ
Hızlı kullanım imkanı sağlayan kullanıcı dostu arayüzü ile etkin zaman yönetimi sağlar.

Web Tabanlı
İnternet / intranet üzerinden işlerinizin eş zamanlı olarak sisteme girilmesi ile zaman tasarrufu sağlar.

Online İş Başvuru Platformu
Yenibiris.com ve Linkedin.com ile entegre yapısı sayesinde şirketinize özel portala üye olmuş adayların en güncel profillerini Tiger HR üzerinden görüntüleyebilirsiniz. Portal üzerinde online ilan yayınlayabilir ve başvuru alabilirsiniz.

Modüler Yapı
Tiger HR’nin modüler yapısı sayesinde, işletmeniz için sadece gerekli olan modülleri kullanabilir, sonradan ekleyebilir, ihtiyaç duyduğunuz sistemin oluşturulmasında esneklik kazanabilirsiniz.

Uçtan Uca Yönetim
Tiger HR ile Özlük, İşe Alım, Eğitim, İşçi Sağlığı, İzin, Performans Değerlendirme, Anket ve Organizasyon Yönetimi süreçlerinizi etkin bir şekilde yönetebilirsiniz. İşe Alım ve Çalışan Portalleri sayesinde adaylarınız ve mevcut çalışanlarınız ile iletişiminizi ve etkileşiminizi artırabilirsiniz.ullanım sunar.

LOGO TIGER HR STANDART MODÜLLER

Çalışanların bilgilerini tek bir ekran üzerinden kolayca takip etmenize olanak sağlayan Tiger HR’ın ana paketi kapsamındaki Özlük Yönetimi Modülü ile istenilen her kritere göre detaylı arama yapabilir, “Teke İndirgeme” algoritması sayesinde fazla sicil kartı karmaşasını önleyebilirsiniz. Güçlü raporlama yapısı ile istediğiniz raporu alabilir, Bordro Plus ile belirli noktalarda entegrasyon sağlayabilirsiniz.

 

LOGO TIGER HR OPSİYONEL MODÜLLER

Eğitim maliyetlerinizi ve eğitimlerin ekibinize sağladığı pozitif katkıyı somut olarak ölçümleyebilirsiniz. Eğitim ihtiyaç analizini ve sonrasındaki raporlamaları doğru ve hızlı yapabilirsiniz. Eğitim kaynaklarını kolayca belirleyebilir ve eğitimleri hızlıca planlayabilirsiniz. Eğitim kayıtlarını tutabilir ve eğitim değerlendirmelerini kolayca yapabilirsiniz.

Personelin çalıştığı ülke, il, ilçe, semt, bölge, departman, birim, pozisyon, kademe ve amir bilgilerini sisteme işleyebilir, organizasyonunuzu Özlük Modülü ile entegre yönetebilirsiniz. Çalışanlarınızın kişisel kartlarına tüm organizasyonel bilginin arşivlenmesi ile işe giriş, atama, terfi, çıkış işlemlerine dair tarihçeyi saklayabilirsiniz.

 

Tüm işe alım döngüsündeki süreçleri daha hızlı ve düzenli bir şekilde yönetebilirsiniz. İşe alım süreçlerinizi aday ile görüşme anında tamamlayarak sonrasındaki iş yükünden kurtulabilirsiniz. Karar almayı kolaylaştıran yapısı ile doğru işe doğru insan kaynağını yerleştirebilirsiniz.

 

Personel bordro takibi ve basımını online olarak gerçekleştirebilirsiniz. Görsel destekli doğumgünü kutlama e-posta içerikleri oluşturabilirsiniz. Şirket duyurularını, prosedür değişikliklerini ve yönetmelikleri ilgili departmanlara iletilmek üzere düzenleyebilirsiniz.

 

Yenibiris.com ve Linkedin.com ile entegre yapısı sayesinde şirketinize özel portala üye olmuş adayların sosyal medya ve iş başvuru portallarındaki en güncel profillerini ve özgeçmişlerini Tiger HR üzerinden görüntüleyebilirsiniz. Portal üzerinde online ilan yayınlayabilir ve online başvuruları alabilirsiniz.

 

Çalışanlarınızın yıllık izin hak edişlerini, izin kullanımlarını ve izin bakiye takibini kolayca yönetebilirsiniz. Tüm izin tiplerine göre raporları alabilir ve hızlıca analizini yapabilirsiniz.

 

Tüm anketlerinizi dijital ortamda ve online yapabilirsiniz. Birden fazla anket düzenleyip, çok çeşitli sorular ve değerlendirme şekilleri tanımlayabilirsiniz. Anketleri kategorilere ayırarak değerlendirebilir ve sonuçlarını izleyebilirsiniz.

 

Yüksek sağlık riski bulunan sektörler için programlanabilen hatırlatma fonksiyonu sayesinde periyodik tetkik takiplerini yapabilirsiniz. Periyodik olmayan rahatsızlıkların tetkik, tanı, tedavi, ilaç, sevk, SGK bildirimi ve devamsızlık gün sayısı bazında takibini yapabilirsiniz.

 

Performans değerlendirmelerinizi daha nesnel bir sistem üzerine kurabilirsiniz. Çalışanlarınızın performansını verilere dayalı değerlendirir ve süreci kolayca yönetebilirsiniz. Dijital ortamdaki performans değerlendirme süreçleri ile daha hızlı ve kesin sonuçlar elde edebilirsiniz.

 
PLAN

Fiyatlar

We have different type of pricing table to choose with your need with reasonable price.

SUBWAY
$259.99
Quick job, Small Work
  • 50GB Bandwidth
  • Business & Financ Analysing
  • 24 hour support
  • Customer Managemet
Choose Plan
SUBWAY
$259.99
Quick job, Small Work
    • 50GB Bandwidth
    • Business & Financ Analysing
    • 24 hour support
    • Customer Managemet
Choose Plan

Müşteri Yorumları

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Eh Jewel
Dhaka, BD

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Gerald Tucker
Dhaka, BD

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Rashed Ka.
Dhaka, BD
iletişim

Formu Doldurun, Sizi Arayalım

Telefon desteği için aşağıdaki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

0216 706 00 49