KurumSoft

Cevizli Mah. Fil Yokuşu Sok. No:18 Kat:3 Karalar Plaza Maltepe/İstanbul

Müşterilerinizle Etkileşiminizi Arttırın

Teklif Al

Logo GO 3 İşletmeme Ne Kazandırır?

Zaman Yönetimi
Kurumsal Hafıza

Teklif Hazırlama Süreci Özelliği

Teklif süreçlerinize özel tanımlanabilen alanlar, görünümler ve şablonlar sayesinde daha hızlı bir şekilde teklif hazırlamanıza yardımcı olur. Geçmiş fiyat kontrolü, Opsiyonel Teklif, Alternatif Teklif ve Ürün İlişkilendirme özellikleri sayesinde de daha esnek bir teklif süreciniz olmasına olanak verir. İhtiyacınız doğrultusunda birkaç farklı şekilde kurgulanabilen teklif onay süreçleri ve Logo yazılımınızın veri tabanından otomatik yapılan anlık cari hesap risk limiti ve stok kalan miktarı kontrolleri sayesinde “insana bağlı hata“yı minimuma indirmenizi sağlar.

Mobil Add-in
Etkili ve sade tasarımı ile hiçbir işinizi atlamadan yapacağınız Logo CRM Mobile, rol ve güvenlik katmanlarını tüm özellikleriyle kapsar. Nerede olursanız olun hızlı bir şekilde teklif ve fırsatlarınızı Mobil Add-in ile kapatmanıza, yakınımdakiler özelliği ile bulunduğunuz bölgedeki müşterileri ve müşterilerin açık fırsatlarını harita üzerinde görüntüleyebilmenizi sağlar. Logo ERP entegrasyonu ile müşterilerinizin borç bakiyelerini görüntüleyebildiğiniz gibi ürünlerinizin stoklarına da yine bu entegrasyon ile erişebilmenize yardımcı olur.

Outlook Add-in
Logo CRM ile mailleriniz entegre çalışarak mail gönderen kişinin CRM kayıtlarına hızlıca erişebilmenizi sağlayan Outlook Add-in, uygulamalar arasında geçiş yapmadan verilerinize zaman kaybetmeden erişmenizi sağlar.

Tüm Belgelerin ve Sözleşmelerin Tek Bir Yerde Toplanması
Toplu gönderimlere, ilişkili belgelere, e-postalara, sözleşmelere ve satış sonrası memnuniyet/şikayet kayıtlarına tek platformdan ulaşmanıza, yönetmenize ve raporlamanıza yardımcı olur.

ERP Çözümleriyle Tam Entegrasyon
Logo ve Netsis serisi ürünler ile sağladığı anlık entegrasyon sayesinde; müşterilerinizin cari hesap ekstrelerini, sipariş ekstrelerini ve risk limitlerini takip edebilmenize olanak verir. Dahası; ürünlerinizin anlık stok miktarlarının kontrol edilmesi ve satışa dönüşen tekliflerin ERP çözümlerine sipariş veya irsaliye olarak otomatik aktarılabilmesi özelliklerini sunar.

Belge – Müşteri İlişkilendirilmesi

İstenildiği kadar ana klasör ya da alt klasör oluşturabilir ve bu klasörlerde belgelerinizi, şablonlarınızı, ıslak imzalı bir dokümanın taranmış halini, gerekli şirket belgelerinizi (word, excel, pdf, çizim ya da resim…vb.) saklamanıza olanak verir. Bu belgelerinizi müşterilerinizle, görüşme kayıtlarınızla, fırsat ve teklif kayıtlarınızla ya da satış sonrası hizmet kayıtlarınızla ilişkilendirir ve hangi müşterinizle hangi belgelerin ilişkilendirildiğini anında görüntüleyebilmenizi sağlar.

Aktivite Yönetimi
Satış veya satış sonrası hizmet veren ekiplerinizin tüm potansiyel veya mevcut müşteri route ziyaretlerini, görüşmelerini, toplantı notlarını detaylı bir şekilde kayıt altında tutar ve pivot tablo özelliğiyle raporlamanızı sağlar. Dahası; müşterilerinizle hangi çalışanınız hangi konuda görüşmüş olduğunu ve görüşme detaylarının ne olduğuna ulaşmanıza olanak vererek, işletmenizin kurumsal hafızasını destekler.

Tek Bir Ekrandan Müşteri Yönetimi

Satış fırsatlarınızı, proje ve ihale takiplerinizi tüm süreciyle birlikte tek bir ekrandan takip ederek; fırsatlarla ilgili hangi tarihte kim tarafından ne işlemler yapıldığını, neler görüşüldüğünü, hangi tekliflerin verilmiş olduğunu, ilişkili belgeleriyle ve e-postalarıyla birlikte görmenize ve yönetmenize yardımcı olur.

Zaman Yönetimi
MS Exchange ve MS Outlook ile senkron çalışır ve günlük – haftalık – aylık ve yıllık görünümler şeklinde özelleştirilebilen kurumsal CRM ajansı sayesinde; satış ekibinizin ve satış sonrası hizmet veren ekibinizin aktivitelerini, route yönetimini, görüşme ve ziyaret planlarını takip ederek; etkin bir yönetim ve raporlama mekanizmasına sahip olmanızı sağlar.

Satış Sonrası Süreç Yönetimi

Satış sonrası süreçlerinizi gerektirdiği şekilde özelleştirilebilen “Destek Merkezi” sayesinde müşteri memnuniyet – şikayet süreçlerinizi, teknik destek süreçlerinizi veya IP santraliniz ile entegre olarak çağrı merkezi süreçlerinizi yönetmenize yardımcı olur.

Kurumsal Hafıza Oluşturma
Potansiyel ve sizle çalışan müşterilerinizi, bayilerinizi, tedarikçilerinizi vb. kolayca tanımlamanıza, gruplamanıza ve seçili firma/kişi ile ilgili görüşmelerin tekliflerini hazırlamanıza olanak sağlar.

PLAN

Fiyatlar

We have different type of pricing table to choose with your need with reasonable price.

SUBWAY
$259.99
Quick job, Small Work
  • 50GB Bandwidth
  • Business & Financ Analysing
  • 24 hour support
  • Customer Managemet
Choose Plan
SUBWAY
$259.99
Quick job, Small Work
    • 50GB Bandwidth
    • Business & Financ Analysing
    • 24 hour support
    • Customer Managemet
Choose Plan

Müşteri Yorumları

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Eh Jewel
Dhaka, BD

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Gerald Tucker
Dhaka, BD

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Rashed Ka.
Dhaka, BD
iletişim

Formu Doldurun, Sizi Arayalım

Telefon desteği için aşağıdaki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

0216 706 00 49