KurumSoft

Cevizli Mah. Fil Yokuşu Sok. No:18 Kat:3 Karalar Plaza Maltepe/İstanbul

İş Uygulamalarınızı 3. Boyuta Taşıyın

Teklif Al

Logo GO 3 İşletmeme Ne Kazandırır?

Uçtan uca yönetim
Gereksinimlere göre özelleştirilmiş çözümler

UYUMLU YAPI
Uyumlu yapısı sayesinde; dağıtım, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerinizi hızlandırır.

SADE VE PRATİK ARAYÜZ
Logo GO 3’ün kullanıcı dostu arayüzü ile kolay ve hızlı şekilde veri girişi yapabilir, rapor ve uygulamalara kolayca ulaşabilirsiniz.

ÇOK YÖNLÜ İŞLEVSELLİK
GO 3 ile Finans, Muhasebe, Satış, Satın Alma, Stok Yönetimi, Raporlama gibi bir çok işlemi tek uygulama altında, rahatlıkla kullanmanızı sağlar.

MOBİL UYUMLU
Logo GO 3’ün sanal klavyesi ile bütün işlemlerinizi dokunmatik ekranlı notebook ve tabletlerden de kolaylıkla yapabilirsiniz.

ESNEK PLATFORM
Logo İş Ortakları’nın geliştirdiği uygulama (APP) ve widgetları ekleyerek fonksiyon kümesini ihtiyaçlarınıza göre genişletebilirsiniz.

HIZLI
En çok kullandığınız fonksiyonları, size özel masaüstüne kısayol tuşu olarak tanımlayıp erişim ağacında kaybolmadan yaparak işlemlerinizde hız kazanabilirsiniz.

E-DEVLET UYGULAMALARIYLA UYUMLU
GO 3; e-Fatura, e-Defter ve e-Arşiv gibi e-devlet sistemleriyle uyumlu bir çalışma imkanı sağlar.

WİNDOWS 10 İLE UYUMLU
GO 3, Microsoft’un Windows 10 işletim sistemi ile de uyumlu çalışma imkanı sağlar.

İŞ ZEKASI, CRM VE BORDRO  ÇÖZÜMLERİ İLE ENTEGRASYON

GO 3 ile kusursuz entegrasyona  sahip olan Logo Mind Jasper İş Zekası Çözümü ile farklı kaynaklardan elde edilen verileri detaylı analiz edebilirsiniz. Satış-Pazarlama veya teknik ekiplerinizin randevu, görüşme, teklif, satış gibi iş süreçlerini ise Logo CRM üzerinden GO 3 ile bütünleşik olarak takip edebilirsiniz. GO 3 ile entegre çalışan Bordro Plus’ı kullanarak da sicil ve ücret yönetimi gereksinimlerinizi tam anlamıyla karşılayabilirsiniz.

LOGO GO 3 Standart Modüller

Anlık stoklarınızı, stok değer ve seviyelerinizi izleyerek yönetebilir, envanter maliyetlerinizi kontrol edebilirsiniz. Ürünlerinizin fotoğraflarını malzeme kartına ekleyebilir, ürün ile istediğiniz birimleri eşleştirebilir, her birime sınırsız sayıda barkod atayabilirsiniz.

 

Satınalma işlemlerinizi, sipariş aşamasından, malın teslim alınmasına ve fatura girişine kadar tüm aşamaları ile kontrol edebilirsiniz. Güncel ödemeleriniz gibi bilgilere hızlı şekilde erişebilir, aldığınız fiyat, indirim ve ödeme koşulları ile bu fiyat ve indirimlerin geçerlilik süreleri ile ilgili maliyetlerini de takip edebilirsiniz.

 

Gerekli olan malzeme taleplerinizi eksiksiz şekilde anlık takip edebilir, toplu talep karşılama fonksiyonu ile alım maliyetlerinizi düşürebilir, tüm taleplerinizi ve onlara denk gelen talep karşılama işlemlerini kolayca raporlayabilirsiniz.

 

Bir siparişi sisteme girdiğinizde, sipariş ve teslimat için gerekli evrakların oluşturulmasından, malın faturalandırılmasına ve zamanında teslimat yapılmasına kadar tüm satış ve sevkiyat sürecini kontrol edebilirsiniz.

 

Alıcı ve satıcı cari hesaplarının, bankanın, kredi kartlarının, çek ve senetlerin takibini ve kasa işlemlerini kapsar, nakit akışınızı yönetir. Ödeme ve tahsilat planı tanımları ise her tür ihtiyacınıza cevap verecek şekilde esnektir. Belirlenen limit ve kurallar çerçevesinde risk takibinizin yapılmasını sağlar. Bankalardaki ticari ve kredi hesaplarınızı, hesap türü seçerek kaydedebilir, bu hesaplara ait hareketleri yerel para birimi yanında dövizli olarak da izleyebilirsiniz.

 

Size mevzuat gereklerine tam uyumlu çalışma olanağı sağlar. Standart hesap planı otomatik olarak oluşur. Hiyerarşik yapıya sahip hesap planı ile ana hesap altında yer alacak alt hesapları esnek bir yapıda istediğiniz şekilde tanımlayabilirsiniz.

 

Amortisman uygulaması için hem normal amortisman hem de azalan bakiyeler yöntemini destekleyen modül ile firmanın sahip olduğu taşıt araçları için, satın alındığı tarihten yıl sonuna kadar geçen ay sayısını dikkate alarak kıst amortisman uygulaması yapabilirsiniz.

 

GO 3 Webmaster ile 5 dakikada bir web sayfasına sahip olabilirsiniz.

Enflasyon düzeltmesi işlemlerinizi yapabilirsiniz.

ÖTV – ÖİV gibi ek vergi uygulamalarını kolayca yönetebilirsiniz.

 

GOGaranti ile Garanti Bankasıyla yapacağınız banka işlemlerini ücretsiz gerçekleştirebilirisiniz.

PLAN

FİYATLAR

We have different type of pricing table to choose with your need with reasonable price.

SUBWAY
$259.99
Quick job, Small Work
  • 50GB Bandwidth
  • Business & Financ Analysing
  • 24 hour support
  • Customer Managemet
Choose Plan
SUBWAY
$259.99
Quick job, Small Work
    • 50GB Bandwidth
    • Business & Financ Analysing
    • 24 hour support
    • Customer Managemet
Choose Plan

Müşteri Yorumları

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Eh Jewel
Dhaka, BD

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Gerald Tucker
Dhaka, BD

Having a home based business is a wonderful assets to your life.Those problem still stands.

Rashed Ka.
Dhaka, BD
iletişim

Formu Doldurun, Sizi Arayalım

Telefon desteği için aşağıdaki numaradan bize ulaşabilirsiniz.

0216 706 00 49