Merkeze toplanan veriler üzerinden hazırlanan raporlamalar ile satış ekiplerine kendi müşterilerini ve bölgelerini analiz edebilme imkanı sunar. Geçmişe yönelik satış kârlılık analizleri ve geleceğe yönelik tahminleme yapılabilir. Çok yönlü kârlılık analizleri ve coğrafyaya göre hazırlanabilen görsel analizler ile yönetim kadrosuna geniş bir bakış açısı sunarken, doğru kararlar alınmasına ve stratejiler oluşturulmasına olanak sağlar. Kullanıcı öngörü ve analizini kolaylaştırmak adına Satış / Karlılık Takibi, Karlılık Simülasyonu, Ziyaret Aktivite Analizi, Sipariş Önerisi, Hedef Takibi / Analizi gibi raporlar alınabilir.
Veri Toplama ve Raporlama
Merkezi ERP çözümleriyle birlikte entegre bir şekilde çalışarak, sahada operasyon ile ilgili dağıtım kanallarında oluşan tüm verilerin (Fatura, Sipariş, Stok, Müşteri Bilgileri) tek merkezde toplanması ile merkez ve saha arasında ortak bir dil oluşturur. Satış ekiplerine kendi müşterilerini ve bölgelerini analiz edebilme imkanı sağlarken, yönetim kadrosuna geniş bir bakış açısı sunarak, doğru kararlar alınmasına ve stratejiler oluşturulmasına olanak sağlar.
Teklif Al